۱۳۸۸ مهر ۱۰, جمعه

تحلیل رفتار متقابل

تحلیل رفتار متقابل نام دوره های گروه درمانیست که بعد از ظهور شخصی به نام دکتر اریک برن ( روانشناس ) در دنیا رواج یافت . نوعی راه حلاجی و تحلیل داده های شخصیتی انسان است که از بدو تولد به مرور زمان به گردن او آویخته شده و ریشه در نظریه های فروید , پدر علم روانشناسی دارد . بطوری که همان گفتارهای فرویدی را شاخ و برگ و وسعت بخشیده و روح زنده ای به آن داده است.
در واقع میتوان گفت یک سبک جدید برای تحلیل روابط و شخصیت و خود آدمیست که چون زبان ساده ای دارد و احساسات و افکار را به گونه ای خوب جدا سازی و نام گذاری کرده است در دنیای امروز گل کرده و مورد استفاده قرار میگیرد .
کتاب وضعیت آخر در مورد چگونگی تولد این علم و چگونگی موفقیت آن توضیح داده که چطور جمع کثیری از بیماران افسرده و یا دارای اختلال های روانی با گذراندان این دوره به شفای کودک درونشان نائل شدند .
احتمالا نام کودک درون را در چند سال اخیر بارها شنیده اید اما دقیقا نمیدانید آن چیست ؟ یک موضوع فان است و یا واقعا همچین کودکی در درون ما وجود دارد ؟ اصلا اهمیت آن چیست ؟
کودک درون به بخشی از وجود ما گفته میشود که با احساسات ظریف و پیچیده دوران گذشته ما سروکار دارد وروی اینکه ما در مقابل فلان محرک روانی جه احساسی را نشان میدهیم ( مثل غم , خشم و شادی و ... ) انگشت میگذارد.

بسیاری از ما در کنترل این احساسات ریشه ای دچار مشکلاتی هستیم که بعضی اوقات با آن مقابل میشویم و توان حل مسئله در این مواقع از ما صلب میشود
برای رویارویی صحیح و منطقی با این گونه مسائل , شناخت و بازسازی کودک درون و جنبه های دیگر شخصیتی ( از دیدگاه تحلیل رفتار متقابل ) دوره هایی در نقاط مختلف تهران برگذار میشود که من یکی از آنها را برای حضور و بدست آوردن آگاهی
بیشتر پیشنهاد میکنم .
این دوره ها توسط دکتر رامین کریمی , استاد دانشگاه آزاد برگذار میشود که توضیحاتی مختصر از زبان خود ایشان را در زیر میخوانید و در صورت تمایل به من خبر میدهید :


دوره آموزشی تحلیل رفتار متقابل

تحلیل رفتار متقابل ریشه در روانکاوی داشته و بر آن است تا با روش های مدرن به آنالیز ساختارهای شخصیتی بپردازد. تا به حال فکر کرده اید که چرا برخی رفتارهای ما مانند دوستیبی، مرورزی، جدایی و حتی آشنایی های مان از یک روند تکراری پیروی می کنند؟ آیا می دانید چرا همیشه در یک قدمی موفقیت متوقف می شوید؟ می خواهید با اعتماد به نفس بیشتری در زندگی برخورد کنید؟

تحلیل رفتار متقابل (T.A) بهترین روش است.

این دوره شامل 8 جلسه 2 ساعته بوده و در طول هفته برگذار می گردد.

هزینه دوره مقدماتی صد هزار تومان

هزینه دوره پیشرفته صد و پنجاه هزار تومان

برای کسب اطلاعات بیشتر با من تماس بگیرید.


هیچ نظری موجود نیست: