۱۳۸۹ آبان ۲۹, شنبه

خلل جالق !

بعضی وقتها آدم پیش خودش فکر میکنه یه آتیش شعله وره و شروع میکنه دور خودش گومبا گومبا رقصیدن و ذکر اینکه وای بهتر از من تو دنیا نیست ! بعضی وقتهام برعکس آدم میره تو قعر سیاهی , هی تکرار بازتاب صدای خودشو که از تو غار تنهاییش میاد و میگه یو ها ها ها ها , تو هیچی نیستی , رو میشنوه .

فرق بین این دوتا زمین تا آسمونه , ولی این تغییر حالت به راحتی خوردن یه پیک آب ! به وفور اتفاق میفته .

پیشنهاد من اینه که تو اینجور مواقع سعی کنین فاصله بهداشتی تونو ازلبه هر دو طرف بام , کم کنید . یعنی خیلی عذر میخوام ها ... ولی در نظر داشته باشید شما خیلی هم ان خاصی نیستید ! توی جهان هستی رو عرض میکنم ... ( n نمادی از اسم شخصی ! ) اما اینم یادتون باشه که کم ایکسی هم نیستید ! قاطی کنید ممکنه مقداری گرد و خاک کنید . توی محله تون و محدودتون رو عرض میکنم ....

- انتظار رو بیارید پایین , همزمان کیفیت رو ببرید بالا , و از اکوسیستمتون لذت ببرید . شما نه خیلی چیزید و نه خیلی ناچیز ! بقیه هم نه خیلی چیزند و نه خیلی ناچیز ! پس چیز در چیز هم دهید ( دست ! ) و با هم دوست باشید .


( یکی نیست به من بگه مگه مجبوری 4 صبح یادداشت بذاری ... )

۲ نظر:

ناشناس گفت...

موافقم !

a.a گفت...

امون بده بابا توام دستم خورد به اینتر ....
صبر کن الان درستش میکنم ...